onsdag 11 november 2009

inte skrivit sen nåra dagar tillbaka, mycke har hänt nu!
i måndags gick min älskade skåps nyckel av i skåpet :( så sura vaktmästaren fick lov å bryta upp mitt skåp :M fast.. de va faktiskt inte så roligt för nu är mitt skåp as vint! -.-' hehe

orkar inte skriva ngt nu, för jag måste verkligen plugga ihjäl mig på so'n jag har PROV imorgon!!! kan inte ett skit :o prov på 'grekland' vafan.. han sa ju att de inte stog i målen att man inte skulle göra de men han ville se hur mycke vi kunde om de, ååååå hatar de hära skiten :-/ säärigt. svar JA!! så ja.. nu måste jag träna som fasen här och nu.. sen skriva min äckel bokressesion *Stavning* .... åå va mycke de är just nu!! å hörreni, i fredags hade jag omprov på so'n å vet ni!??!?!?! :DD:D::D:DD alla rätTTT(A):D:D:D bäst så är man! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar