fredag 6 november 2009

min&linns verkligen älsklings låt! vi älskar den verkligen PUSS på den!!!(LLL)


shubré allihopa!
blev skola först, tråkigt som alltid! känner mej så jävla stolt.. hihihi alla rätt på omprovet, i so!!!!!! (H) wihoo verkligen,tummen upp på den alltså!
ahh ivarjefall så tog jag bussen hem efter skolan sen ringde jag till linn sen kom hon till mig vid halv 7. vi fixade oss lite å gick ner till bion, & tittade på bion kommer faktiskt inte ihåg va den hette men bitch någonting tror jag de va? hahah.. & jag kom nyss hem, bion va faktiskt as bra.. rolig va den också,hihi!
nej nu ska jag lägga mig å titta på tv tills jag somnar.. hm! japp
imorgon åker jag till älskling, skriver mer imorgon!
ps. bilder över texterna kommer ska ni se! inga på datorn just nu, bara för att jag sitter på mammas dator, höhöh! mycke skönare att skriva på än vad min lilla prinsessa! :-) hojhojhoj
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar